Muzeul de Arta Moderna, Paris (partea a doua)


M-am reintors (inca o vizita si il termin).

Mi-a placut expozitia lui Christian Boltanski, care prezinta umanul in centrul operelor sale. 2 sali - Prima cu peretii plini de hainute de copii asezate pe rafturi, luminate foarte slab de lampi micute, a doua sala cu fotografii ale unor copii anonimi luminate slab - stau marturie a fragilitatii memoriei si vietii, cat si a prezentei mortii inevitabile.
Ce ramane dintr-o existenta, daca nu doar cateva obiecte si improbabile fotografii?

O alta opera a fost teatrul de umbre, o proiectie de figurine micute tremurande, evocand dansul mortii, dar si universul fantomatic al jocului de marionete din copilarie.



Am descoperit, de asemeni si doua tablouri de Modigliani si trei de Picasso; am sa arat doar cate unul din fiecare.

Modigliani - Femeia cu ochii albastri


Picasso- Tête d'homme



Am sa termin prezentandu-va decoratiile peretilor ce te conduc catre galeriile de la subsol.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican