Contra-reclama

Uite ca pana la urma nu ma pot abtine si tot o sa zic.
Sfat: daca sunteti in cautarea unui mp3 player, sub nicio forma nu va lasati incantati de cei 4Go ai Samsungului YP-U5. Eu am facut-o si nu mi-a luat decat doua ore ca sa regret alegerea facuta. Modelul e incredibil de slab.
Cea mai mare problema e faptul ca se inteapa extrem de des. A facut-o la nici o ora dupa ce l-am pus in functiune. Stiau aia de-l facura ce stiau, de l-au dotat cu o gaura de reset la spate, de care nici macar nu ma pot folosi, decat in cazul in care umblu cu un bold dupa mine.
A doua problema e volumul, care dat la maxim e destul de slab.
Si apoi ma mai scoate din minti un maimutoi absolut cretin si inutil care imi ocupa 3/4 din ecran, ingreunand vizualizarea titlurilor pieselor.
Singurul plus pe care il pot da este pentru calitatea sunetului, in rest totul e dezamagitor. Nota 3.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican