Din ciclul "povesti la gura sobei"


Mai tineti minte versurile alea "spune nu, spune nu la droguri?"
There we go...


y : ai vazut fear and loathing in las vegas?
y : filmul?
gheisha : nu
gheisha : dar am citit cartea
gheisha : spaime si scarbe in las vegas ii zice
y : la mine a fost mai urat
gheisha : cu doi drogati muci e, nu?
y : dada
y : ma duc sambata spre duminica la 3 dimineatza
y : sa imi iau un pachet de tigari
gheisha : hai ca ai inceput bine
y : si ma intalnesc cu fosta mea care pleca dintr-un bar
gheisha : hopa hentz
gheisha : aia care facea firmituri cat toata gasca de lesbiene din clipul cu metallica?
y : dada
y : si am hotarat noi sa luam un joint si sa stam la barfa
y : si la magazinul de jointuri nu era deschis
y : dar am gasit un tip care vindea de acsa
y : si avea preturi f mici
y : asa ca am luat si un gram de praf
y : ceva gen cocaina
y : dar legal
gheisha : asa...
y : si ne-am dus la mineee
gheisha : asaaaaaaaaaaa
y : si am tras niste linii
y : totul bine si frumos
gheisha: asaaaaaaaaaaaaaaaa
y : dupa ce am fumat si juma de joint
gheisha : asaaaa
y: a inceput asta sa se transforme baiii
gheisha : in ce? :))
y : m-am cact pe mine de frica
gheisha : tu erai treaz, te pomenesti
y : io ma comport destul de bine la chestii de genul
y : am facut multe abuzuri
y : si sunt cat de cat ok
y : hai sa spunem ca duc cel putin triplu fata de o persoana normala
y : a inceput asta sa se albeasca si sa i se inegreasca ochii
y : ca niste cearcane vinetii
y : ii scrasneau dintii
y : si scotea niste zgomote f ciudate
y : ma chinui sa o duc in baie
y : sa o bag sub dus
y : a fost urat tare de tot
y : nu mi-am revenit nici acum
y : o stropesc pe fata cu ap
y : si incep sa ii dau palme, ca se pierdea tare de tot
y : si incepe asta sa vorbeasca
y : dar parca era altcineva ma
y : posedata
y : ma apucase cu amandoua mainile de guler
y : mai avea oleaca si ma ridica pe perete
y : mi-a rupt gulerul de la puylover
gheisha : n-ai dat-o afara din casa? :))
y : am vazut ca nu reusesc sa o linistesc
y : am dat tel la salvare
gheisha : crima de tot
y : iti dai seama ca eram speriat de ma cacm pe mine
gheisha : evident*
y : o data ca putea asta sa moara la mine in casa
y : a doua oara ca se comporta s ciudat
y : m-am gandit ca sunt si eu drogat
y : si poate tindeam sa exagerez
y : dau tel la salvare
y : le dau adresa
gheisha : asaaaaaaaaaaa
y : si ma chinui sa o scot pe asta afara sa astept salvarea in parcare
y : afara incepe iar frate
y : alta personalitate
y : baiii
y : nu imi veneaq sa cred ce se intampla
y : si tipa in fata scarii
y : si o iau sa o plimb oleaca
y : si incet incet ajungem in spatele blocului
y : dupa vreo 5 min incepe sa-si revina
y : ea uita si sa respire ma
y : observasem ca statea cate 1 min fara sa respire
y : si ii faceam ca la gravide
y : hai
y : respira cu mine
y : si respiram eu sa se ia dupa mine
y : ei in momentul ala i se parea ca sunt cred cel mai mare dusman al ei
y : si se stramba la mine
y : si facuse o fata schimonosita cand respira
y : doamneee
y : si era si intuneric afara
y : si ceazta
y : vaiii
y : ea era in papuci de casa
y : si calca prin baltoace
y : criiiii-maaaa
y : si aud salvarea
y : ma duc spre salvare
y : asta o ia la fuga printre blocuri
gheisha : ahahaha
y : cand vad ca vine si politiaaaa
y : si m-am hotarat eu ca mai bine o caut pe asta printre blocuri
y : si evit intalnirea cu politia
y : dupa ce reusesc sa o gasesc
y : incepuse sa isi revina
y : am stat vreo ora afara cu ea
y : imbracat doar cu un pulover rupt
y : la 4-5 dimineatza
y : ma suna politia pe la 7 dimineatza
y : sa imi spuna ca am amenda 10 mil
y : ca nu am dat drumu la usa
y : am luat-o pe asta de o aripa
y : sii m-am dus duminica dimineatza la politie
y : sa le explic ca asta fugise printre blocuri si ca eu nu eram acasa
y : ca am o persoana drogata care se comporta ciudat
y : astia de la politie
y : cica s-au uitat ei pe vizor
y : si se vedea cineva in casa
y : bai imi venea sa imi smulg parul din cap
y : am reusit sa rezolv cu politi
y : baiiii
y : ce cacat
y : deci tipa aia a avut cel putin 3 personalitazti in juma de ora
gheisha : deci a doua oara n-o mai faci
y : aaaa, ba daaa
y : dar o sa selectionez bine persoanele cu care fac treaba asta

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican