De vazut


Cred ca nu e nicio noutate pentru nimeni faptul ca sunt mare fana a filmelor, mai ales a celor care depasesc o ora si jumatate. Mi-a luat trei luni sa termin de vazut Gladiatorul.
Totusi, ma incumet sa imi dau si eu cu parerea asupra unui film vazut azi. Uite-asa, pentru ca pot.

ESTHER

Initial, m-am dus sa-l vad imboldita de afisele care impanzeau orasul. Desi aveam prejudecata ca e inca un film asa, sa fie. Am crezut ca e horror (eu fiind mare fana a genului). Era cu tzaca, ca e thriller cu un pic de parfum horror. Dar unul bun, de moment ce nu am adormit in sala timp de doua ore. Nu am mai stat in suspans in halul asta de la Hide and Seek cu Robert de Niro.

Bine jucat, bine gandit, m-a tinut intrigata pe tot parcursul. Nu stau sa povestesc despre ce e, ca doar aveti IMDB.

Primeste un 8 din partea mea. Nu ii dau zece din cauza cliseelor de gen copii orfani adoptati (am vazut 5 filme de groaza pe tema asta, e timpul pentru ceva nou...), vesnica oglinda de la baie care mascheaza un dulapior, care cand se inchide trebuie neaparat sa te sperie si finalul previzibil oarecum. Ma enerveaza vesnicele finaluri in care tu crezi ca ala rau moare si s-a terminat, dar, de fapt, ala se mai intoarce de inca vreo trei ori, si moare pana la urma.

Ce am invatat din film: barbatii care e porci si nu crede in nevestele lor mor. Injunghiati.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican