Diverse

1. Azi am vazut pentru prima oara de cand sunt aici un cocalar francez. Era in metro si se certa cu cativa alti francezi care il rugasera initial sa nu mai asculte la telefon muzica la maxim. Muzica suna a manea, dar ciulind bine urechile, nu era una romaneasca.

Scarpinandu-se pe burta, si-a luat apararea spunandu-le celorlalti ceva ce s-ar traduce in romana pura: "Haii bai vere, ma lesi? Ascult cat de tare vreau io. Ce, si-asa vin o gramada de romani care canta de-astea prin metrouri, ia mai scutiti-ma."
Evident, a continuat sa asculte maneaua la maxim in timp ce isi aseza mai bine pa cap sapca naichi.
Dupa replica lui am realizat ca daca vreodata cocalareala o sa se raspandeasca, o sa stie cu totii macar tara de provenienta...

2. Sa vad 80 la suta din fetele de aici cu balerini in picioare pe o vreme de minus 10 grade plus zapada deja nu ma mai socheaza. La fel ca si fumatul pe strada, pe care il gasesc vulgar pentru o fata. Dar mi se pune pata de cate ori vad cate o cumatra cascand fara sa puna mana la gura. Mai exact, nu am vazut-o pe niciuna sa aiba habar de aceasta notiune.

3. Am realizat ca cel mai oribil lucru pe strada este sa scormonesti in gunoaiele publice. Am vazut oameni care sunt aparent normali facand asa ceva. Se uita prin sacul transparent si nu stiu ce vad asa interesant ca hop, vad ca scot cate un bilet de loto folosit sau bilete de meci. Macar in Seinfeld cand George manca pizza din gunoi era amuzant...

4. L-am intrebat pe prof ce inseamna ramonage si s-a cam fastacit, a belit ochii mari la mine si m-a intrebat de unde am auzit acest cuvant. Se pare ca pe langa curatat seminee mai inseamna si o prostie mare tare. Nu stiu exact traducerea si nici nu am aflat-o inca, da cica e ceva legat de o actiune sexuala. I-am zis ca nu am inteles, da' a refuzat sa imi dea detalii, asa ca nu am insistat.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican