Obsesii

Imi lipseste mult tare un concert cu Zale sau Grasu XXL. Mai mult decat un bors de zarzavat.
Ma ridic din butoiul cu melancolie si zic asa. Top trei evenimente pe care le astept si care imi fac viitorul roz:

3. Sex and the City partea a doua;
2. Lansare Grasu XXL - Oameni (cat mai amana oare??)
1. Alice in tara minunilor.

Am capatat o obsesie pentru film. Abia astept sa il vad. Obligatoriu in 3D. Mai am un pic si imi tapetez peretii cu postere cu el, de parca as fi copil.
Aveti mai jos o prezentare a Galeriilor Lafayette legate de subiect.

Ca p.s. spun ca am vazut si eu Avatar in 3D in sfarsit si ca mi-a placut enorm, in ciuda faptului ca nu imi plac filmele SF si ca ma asteptam la o porcarie. A fost atat de tare incat la final toata lumea s-a ridicat si a apaludat.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican