Bancul zilei si VDM in BD



Daca noi avem viatadecacatpunctnet, ei bine, francezii au pe langa site-ul vie de merde o carte, inclusiv in varianta BD, cu tot felul de istorioare penale patite de ei.

Sa va zic cateva care mi-au placut maxim:

- "In timp ce faceam dragoste cu prietenul meu, am schimbat pozitia, moment in care el a strigat entuziasmat TRANSFORMARE POWER RANGEERS!"
- "M-am pus in pat sa ma culc si nu intelegeam de ce perna mea este atat de umflata,asa ca am inceput sa trag cu pumnii in ea. De fapt, pisica mea era dedesubt..."
- "Am venit in mare viteza acasa, avand o mare urgenta la baie. Eram atat de disperata, incat nu am observat ca bunica mea era deja pe WC cand am incercat sa ma asez..."
- "I-am spun mamei mele ca sunt gay, iar ea, printre lacrimi, mi-a raspuns confuza: cum se poate asa ceva?? nici nu suportai supozitoarele cand erai mic!"
- " Imi cumparasem un corset roz, ultrasexy, ma aranjasem toata dimineata in oglinda, iar la ora cand prietenul meu trebuia sa apara m-am lungit pe canapea si mi-am tras o privire languroasa. Cand m-a vazut m-a intrebat: Ce-i cu tine in costum de baie prin casa?

Si acum bancul (tot dintr-un BD extras):


Un tip incepe de la o vreme sa auda o voce, care ii tot spune "lasa-te de munca, vinde tot si pleaca in Las Vegas". Trece o zi, trec doua, vocea intr-una: "lasa-te de munca, vinde tot si pleaca in Las Vegas".
Dupa vreo luna, exasperat, se gandeste ca poate e vocea Domnului, asa ca se conformeaza. Isi da demisia, vinde absolut tot si pleaca in Las Vegas. Vocea ii spune: "Joaca toti banii la ruleta. Pariaza pe numarul 9.", "joaca tot la ruleta, pariaza pe numarul 9"...
Omul pune toti banii pe nmuarul 9, dar pica numarul 13. La care vocea: "aaaah,cacat..."

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican