De ascultat intr-o viata



Fac parte din generatia copiilor care au crescut in fund in fata televizorului, cu ore in nestire in fata MTV-ului, astfel ca stiam cam tot ce misca in materie de muzica prin anii '80 - 2000. Ajunsesem sa stiu si videoclipurile pe de rost.
Chiar daca eram mica si nu intelegeam o boaba de engleza (cantam prin casa "handicapeisaan beibi, handicapeiisan" pe meldodia Love and Devotion, toate mi s-au imprimat atat de bine in creier, incat nici azi nu le-am uitat. Si am momente cand ma intorc cu mare drag la aceasta comoara din copilarie.

Si cum la foarte mare moda era Always a lui Bon Jovi, m-am indragostit iremediabil de ea.
Apoi a venit ziua mea si tata mi-a cumparat pentru prima oara un walkman (mi-l amintesc si acum perfect: rosu cu argintiu) si m-a lasat sa imi aleg o caseta. Fara sa stau pe ganduri, am pus imediat mana pe albumul Slippery when wet. Jur ca nu l-am scos timp de un an din walkman. Mancam, dormeam, ma duceam la baie pe el. Ba chiar si cat am fost internata in spital mi-a cantat Bon Jovi in urechi.
Trecand peste amintirile fericite din copiarie care ma leaga de acest album (si, evident, de Bon Jovi, care ramane top 1 in inima forever), Slippery When Wet ramane cel mai bine vandut album al trupei si primul album (si cel mai iubit) din viata mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican