Hai cinciul si relatiile

Sa-i dea Dumnezeu sanatate celui care a inventat HI5-ul! Dupa Yahoo Messenger, mi se pare cea mai tare inventie posibila (urmata pe locul 3 de IMvisible Detector).
Nu stiu cum e pentru baieti, dar pentru noi, fetele, e un adevarat deliciu. Un motiv de barfa suculenta. Face cat zece iesiri pe faleza si trei in cluburi. Fiindca reuseste sa cuprinda tot ce ne intereseaza.
Daca vrei sa afli care cu care s-a mai combinat, cine de cine s-a despartit, ce toala si-a luat aia de la patru, e de ajuns sa faci un click. "Cum fata, nu ai auzit? E plecata in Spania proasta. S-a maritat. Nu, n-am vorbit cu ea, am vazut pe hai faiv alaltaieri. E cu un naspet, nu ca ea ar fi frumoasa. Avea poze de la nunta, s-a mai ingrasat si avea o rochie de mireasa prea penala. Da' lasa ca iti dai linkul."

Plus ca te poti da mare cu ultimele tale vacante, achizitii, cu cat de multi prieteni ai, cat de des iesi si pe unde, cat de tare te distrezi si ce marfa iti sta cu noua tunsoare.
Ca sa nu mai zic ca e, spre exemplu, o super metoda cand vrei sa dai bors magic vreunui/ei fost/e iubit/e. Iar aici e o adevarata strategie...
Poti sa pui poze cu tine si cu noua ta pereche. N-ai una? So? Iti iei un prieten mai scuturat pe care ex-ul nu il stie si pozezi cu el in rolul de iubit. Bineinteles, e obligatoriu ca dedesubt sa si explici prostului pozele: " eu cu iubi la mare", "vai, pisoi, ce ochisori aveai aici, nu dormisesi bine", "pupa dulsee la bita meaaaa xoxoxo" sau "vai, paparazii astia, ce nu ne mai lasa in pace".
Si daca vrei sa faci o treaba ca la carte, automat trebuie sa pui poza de profil cu amandoi. Urmatorul pas e sa ii vizitezi profilul, fiindca in mod logic orice tru hai faivar isi verifica recent visitors. Iar daca esti profesionist adevarat, faci asta NUMAI dupa ce primesti commenturi de la cat mai multi prieteni, obligatoriu gen "vaaaai, ce bine va sta impreuna", "iubiti-va mult", "love is in the air"pe cand nunta".

Hai cinciul poate schimba si destine. Sa mor de va mint. Acu' cativa ani eram pe punctul de a ma gasi cu un tip cunoscut pe net, care parea destul de ok. Pana i-am dat de profilul de hai faiv. Poza cu el in camera. Pe pat. Dedesubt un comentariu de la un "tovaras": "baaa coaieee, cate cucuri am mai tras in patul ala!"... Multumesc ca exista hai faiv!!

O alta chestie care ma da pe spate de fiecare data sunt statusurile de stare pe care le poti pune. Locul ala e sacru tata, e o forma de afirmare sau un mod de refulare, de informare, un zid al plangerii sau ce vrea creierul tau sa fie. Poti sa spui ce faci cu iubita, eventual de cate ori sau unde sau ce faci de unul singur.

Am reprodus mai jos cu maxima fidelitate cateva statusuri...

°se apropie frigul luati o haina in plus ..... dar nnu uitati si biblile sa le luati ( citindule )
°dute lent si vino tare penru mine nai valoare
°po_Oze noi..comm pliz:X..dau back:P
°"N-ajunge orice cartof Star Chips"
°Cand ma gandesc la infatisarea ta de ingeras buzele mi se umezesc gandindu-ma ca ti-as putea vorbi in soapta, spunandu-ti vorbe dulci…id "cos_myn_27"
°Barbatii...sunt ca si pantofii...unii nu rezista mai mult de un sezon..."
°sa maoara fetii mele jupuite pe tzatze"
°"o sug"
°"Femeia Este Dracul pe Pamant !!!"
°anu asta iau bacul sigur
°Intr-o zi voi vedea cum soarele rasare si apune in acelasi timp!!!"
°ma gandesc la iubita mea.....asta fac tot timpul de cand suntem impreuna
°pixurile scriu da...tu nu te-ai dus sa cumperi paine
°Mi s-a imbolnavit magarul..."
°ce-am mai cazut in shantz
Hai sanatate si la cat mai multe poze pe hai cinci va doresc!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican