Febra Feisbucului

The Ideomaniac: deci nu se mai coc rosiile alea odata
The Ideomaniac: disper
geisha: bai
geisha: tu te joci
geisha: jocuri pe facebook?
The Ideomaniac: da
geisha: ahaha
The Ideomaniac: ca il joaca toata lumea la munca
geisha: ce handicapat tre sa fii
The Ideomaniac: si m-a prins si pe mine
The Ideomaniac: de asta mi-am facut cont pe facebook
The Ideomaniac: sa ma joc country life
The Ideomaniac: ma cac pe el de facebook
The Ideomaniac: alt site de matrimoniale
The Ideomaniac: mai femeie da nu era clar de ce mi-am facut contul
The Ideomaniac: pana si statusul meu zice "faceti-mi cadouri pe country life"
The Ideomaniac: singura interactiune cu membrii facebook este: "alex sends u a gift of chicken" si mesajul meu este: can i have some stone pls?
The Ideomaniac: gata m-am pus pe facut ketchup
The Ideomaniac: hai femeie fa-ti si tu cont pe country life si trimite-mi si mie o gaina ca am mare nevoie

Comentarii

Anonim a spus…
aoleu asta e distrus saramanu !!! trebuia sa zica ca ii trebuie o gaina, ca o sunam pe bunica si i trimitea, ce naiba

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican