Au au au

Cred ca am otita. Ma manaca si doare urechea dreapta de mor. Asa ca, la fel ca tot omul pe care il doare cate ceva, m-am dus direct la Google. Si cu ocazia asta mai dau de un site. Crima rau. Pentru ca e un site pe care poti pune intrebari si primi raspunsuri de la lume. Ceea ce, evident, duce uneori la haz extrem. Cateva exemple:

ANONIM intreaba:
-Cum pot sa ragai intentionat? Dar sa spun helo cand ragai?
-Cum pot urmari Tv Trinitas pe internet?
-Ati observat vreo schimbare la Mountain Dew? Pare ceva mai galben si cu un gust mai naspa in ultimu timp...
- As putea afla data in care am primit anumite mesaje,tinand cont ca le-am sters?
- Ce s-a intamplat saptamana trecuta in cameleonii de pe 11 iulie pana pe 18?Ce a patit Veronica?De ce s-a certat Esteban cu Izabela si cu Alexandra?
- De ce prietenii virtuali nu sunt sinceri,ma refer la un fost prieten.
- Nu stiu ce sa zic.Nu stiu daca am fata OVALA sau alungita... Eu ma tund la un stilist.Se face sa il intreb pe el?Sau nu stie?
- De ce ne este dat sa suferim,noi fetele...din cauza baietilor? DE CE?
- Daca zic cuiva: "Vino la biliard." ; "Hai la biliard." ; "Hai sa mergem la biliard." sau "Te chem la biliard." inseamna ca trebuie sa fac cinste sau platim fiecare? Daca ziceam "Te invit la biliard." ; "Iti fac cinste la biliard." sau "Te scot la biliard." inseamna ca trebuie sa fac cinste, nu-i asa?

Otita mea mai trece...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican