Zi de cacat si ghinion

Azi mi-am luat ca fraiera o amenda de 62 de euro din cauza unor incompetenti ai site- ului imagine-R, care au scris clar ca am voie cu abonamentul in toate zonele incepand de la 1 iulie. Scrie negru pe alb:

Quelles que soient les zones choisies, vous avez libre accès à toute l'Ile-de-France les week-ends, jours fériés, durant les vacances scolaires (Toussaint, Noël, Hiver et printemps de la zone C) et du 1er juillet au 31 août.

Ei bine, nu e adevarat, treaba e valabila abia dupa ce intra TOTI dracii in vacanta, adica peste doua zile. Si uite asa, din cauza unei informatii neadevarate, menite sa atraga clientii, trebuie io sa muncesc ca o proasta sa fac (iar) RATP-ului burta mare.

Le-am trimis o plangere;si lor, ci celor de la carte imagineR. Ca asa-i frumos; daca francezii sunt raleuri, eu de ce sa nu fiu? Runt curioasa daca se sesizeaza careva.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican