"Reusite" personale pe 2009- ultimele patru luni

Cel mai tare lucru la sfarsit de an e bilantul pe care si-l face fiecare. Ca sa poata trage linie, sa zica daca a fost un an de cacat sau nu.
Al meu a inceput bine, a continuat de cacat, apoi cacatul s-a inrautatit pana a devenit un cacat si mai nasol, apoi a devenit cel mai nasol cacat, apoi situatia s-a ameliorat. Per total, a fost un an bun, cu mare intorsatura de situatie la final si la drum de seara.

Dar am si lucruri de care sunt mandra; sa trecem la mici reusite care mi-au incalzit inima pe ultima suta de metri a anului:

- am invatat doi pui de francezi imnul otelului (plan pe 2010- imnul stelei);
- i-am invatat in romana cuvinte frumoase, de genul tampit, tantalau, cocalar idiot;
- am distrus o perdea si am spart concomitent 4 pahare din setul abia cumparat (si asa erau naspa);
- le-am adus la cunostinta copiilor (5 ani,respectiv 7) cuvantul striptease si implicatiile acestuia;
- am inventat doua cuvinte in franceza, mai precis doua verbe: se strofoquer (atentie, e reflexiv!) si sufoquer; ambele se conjuga dupa modelul je mange;
- am contribuit fortuit la inundarea camerei mele cu apa din wc; totul s-a petrecut de ziua plodului de 11 ani, cu casa plina de invitati la patru ace, in momentul in care sufla in lumanari;
- am uitat o data cheia in usa si de doua ori rucsacii copiilor in fata usii (afara);
- am facut sa explodeze in cuptorul cu microunde o farfurie de cartofi fierti;
- l-am lasat pe tatal copiilor sa astepte trei ore in fata usii dupa un zbor de 6 ore cu avionul (dormeam, nu stiam ca nu e altcineva in casa sa deschida...);

Mai am cateva fapte bune, da mi-e sila sa le consemnez acum, poate data viitoare, pana cand sunt convinsa ca o sa mai adun, ca doar nu s-a incheiat anul inca; mai e timp destul!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican