De ce ne plac baietii?

Credeam ca va fi floare la ureche sa raspund, dar cand mi-am adresat intrebarea ce ne place, de fapt, la baieti? primul lucru care mi-a trecut prin minte a fost "pentru ca stiu sa instaleze windows-ul" ...Dar cum si eu am invatat sa fac asta, impinsa de nevoie, m-am gandit ca trebuie sa fie mai mult de atat. Mi-am framantat creierul si nu am reusit sa realizez decat ce mi-a placut la baietii cunoscuti pana acum in viata mea. Bineinteles, lista e mai lunga si fiecare fata in parte si-o poate adapta.




  • Ne plac baietii fiindca la inceput sunt atat de timizi (desi incearca sa ne convinga contrariul bravand), incat se inrosesc cand le faci un compliment si le transpira palmele cand te iau de mana;


  • Ne plac baietii fiindca ne fac cadou jucarii de plus si bilutze colorate (desi noi pretindem ca suntem femei si vrem sa fim tratate ca atare);


  • Ne plac baietii fiindca in exces de zel vor sa ne dea unghiile cu oja si ,desi dau pe laturi, tot adorabili raman ;


  • Desi nu ne place sa recunoastem, ne plac baietii fiindca vorbesc mult in chineza (chiulase, carburatori, cilindri in V si dublu q), se uita la fotbal intr-o stare euforica ,mananca seminte si reusesc sa ne ignore tot timpul asta fara prea mare efort;


  • Ne plac baietii fiindca stiu sa faca acea fata de catelus careia nu-i poti rezista de cate ori gresesc si vor sa fie iertati;

  • Ne plac baietii fiindca ne vrajesc cu vorbe dulci si ne alinta "pisoi";

  • Ne plac baietii fiindca se uita cu noi la un film oricat de prost/siropos doar ca sa ne faca pe plac;

  • Ne plac baietii fiindca stiu sa joace GTA, Lord of Warcraft si CS si pentru ca ne explica ce inseamna "head shot";

  • Ne plac baietii fiindca ne ofera lalele galbene;

  • Ne plac baietii fiindca ne cumpara Fanta Madness;

  • Ne plac baietii fiindca fac pe interesantii si abordeaza subiecte de politica si istorie (chiar daca spun numai aberatii);

  • Ne plac baietii fiindca atunci cand ii rogi sa iti explice un lucru complicat de care nu au habar nici ei, prefera sa iti spuna o tampenie cu o asa mare convingere incat sa para veridica explicatia, decat sa admita ca nu stiu;

  • Ne plac baietii cand ne saruta pe frunte;

  • Ne plac baietii fiindca ne pun melodia noastra preferata cand suntem suparate pe ei;

  • Ne plac baietii fiindca fac curat cu determinare cand stiu ca urmeaza sa ii vizitam, desi in mod normal nu ridica un pai;

  • Ne plac baietii fiindca nu comenteaza nimic, desi detesta culoarea verde-fosforescenta a unghiilor noastre;

  • Ne plac baietii fiindca de cate ori isi aud melodia preferata incep sa se fatzaie pe ea si sa o fredoneze (fals);

  • Ne plac baietii fiindca se lasa induplecati (rar si cu multe rugaminti) sa ii machiem pentru amuzamentul nostru;

  • Ne plac baietii fiindca ne asculta (sau, macar se prefac) cand le citim din Cosmopolitan "cum sa dai jos celulita", desi nu sunt absolut deloc interesati;

  • Ne plac baietii fiindca isi iubesc prietenii neconditionat si ii alinta cu diverse invective;

  • Ne plac baietii fiindca stiu in ce ordine se instaleaza programele dupa ce ai instalat windows-ul :D

Comentarii

danetta a spus…
deci:
si eu pot vorbi 2 zile despre "chiulase, carburatori, cilindri in V si dublu q" cat si despre suruburi, saibe, pinioane si pistoane
si ne mai plac baietii pentru ca ne fac sa radem cand suntem suparate, sau crizate, sau isterice :))

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican