Despre ANL-uri si Rai

In incercarea de a ma consola cu gandul ca nu o sa-mi permit vreodata in viata asta sa imi cumpar un apartament, mi-am spus ca cine stie, poate ma asteapta pe Lumea Cealalta unul :D. Si asta pentru ca in acceptiunea mea Raiul e ca un fel de cartier plin de ANL-uri cu 9 etaje si populat de caini comunitari (care bineinteles, nu deranjeaza pe nimeni: de moment ce ai ajuns in Rai, inseamna ca esti bun, deci, obligatoriu trebuie sa iubesti si animalele).
Revelatia asta am avut-o in timp ce ma gandeam ca toti oamenii buni care ajung in Rai ar trebui sa fie departajati cumva (ca doar nu toti au facut la fel de mult bine; sunt unii care au facut acceptabil, unii care au facut binisor, bine, foarte bine si excelent).
Ei bine, treaba sta in felul urmator: Dumnezeu are listate toate pacatele de pe lume, cu un punctaj aferent fiecarui pacat, in functie de gravitatea lui. Ex: minciuna- minus 3 p, omorul calificat- minus 30 p. Pentru faptele bune, bineinteles, numere pozitive: de fiecare data cand ai dat la saraci- 10p, ai fost la Biserica -15 p.
Si uite-asa, cand iti vine randul, ti se face calculul...3+2-5+6+100 (nu stiu ce tre sa faci pt 100...) +...-n la a15a bla bla...Si se reduc ei, se aduna si vine scorul. Sa zicem ca esti pe plus. La ce-ti ajuta asta? Ei bine, la apartamentul pe care ai sa-l stapanesti. Exact cum le ajuta alora de la ANL de-ti fac calculul...
Cei cu punctaj mic ocupa apartamentele alea mai de sus, cei cu punctaj maxim obtin apartamentele de la parter, cu posibilitate de prelungire a balconului, gradina si ce-o mai fi. Sa va explic si de ce. Din cand in cand prin Rai, Dumnezeu mai da si cate un cutremur. Astfel se face diferentierea. Cei de la etajul 9 (adica aia de sunt buni, da nu la fel de buni ca aia de la parter) resimt cutremurul mult mai nasol decat aia de la parter (care au mari sanse nici sa nu-l simta). Iar daca parteristii si-o iau in cap fiindca sunt mai buni ca aia de la 9, le da Dumnezeu un mini-potop, sa ii potoleasca.
In Iad inca nu mi-am pus intrebarea cum o fi cu punctajul, dar probabil ca in loc de ANL-uri au lifturi care coboara din ce in ce mai adanc sub pamant. Tot asa, sunt mai multe nivele: caldut, cald, a dracului de cald etc
Acum ma preocupa alta intrebare: ce te faci daca da punctajul 0?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican