Coafeze.

Coafezele vor sa revolutioneze lumea.Vor sa ii dea un nou design. Nu am intalnit in toata viata mea de fata o coafeza care sa nu aiba imaginatie bogata si viziuni marete despre ce ar trebui sa faca cu parul tau.

De cate ori am intrat intr-un salon, de fiecare data am iesit metamorfozata. Odata am iesit scafandru, alta data am iesit cosmonauta. Penultima oara am iesit ciuperca (stiu, nu e mare diferenta intre cele trei).

Astazi, schimbare mare: era cat pe ce sa ies Andreea Esca in primii ani de Pro TV, dar pe ultima suta de metri am redresat lucrurile: acum arat ca Peg Bundy.

Mai multi medici buni am intalnit in viata asta decat coafeze/styliste/frizerite.

Era o vreme cand ma duceam la coafor cu poze, ma gandeam ca asa o sa inteleaga exact ce vreau.Nu era data in care sa nu aud un discurs despre cum mie nu o sa imi stea asa, "ca parul tau are tendinta de a lua in vartej inspre stanga in crestetul capului, iar fruntea ta e prea mica", iar aici in poza se vede clar ca Maria Lataretu avea extensii, iar tu nu ai parul de asa natura incat sa stea cret.

Mai sunt doua faze pe care nu le pricep:
UNU : de ce cu trecerea timpului toate femeile ajung cu parul scurt, roscat si cret? A ajuns ca o nota distinctiva, parca, pentru gospodinele cu bataie spre varsta a treia.
DOI : care e treaba cu "gherutele"???? De ce toate coafezele cad in extaz cand pronunta cuvantul asta? Si toate vor sa te tunda intr'o freza in care ar merge franjurat nuj ce cacat, sa se vada mai bine "gherutele"??
De ce au ele senzatia ca femeile vor sa li se vada in cap "gherute" sau ca treaba asta ar fi de vreo senzualitate feminina?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Doua pe ziua de azi

Ultimul mohican